februar 18, 2010

bikkjer




7 kommentarer:

  1. Heia Silje nydelige bilder av bikkjer:) det første og det siste er het klart favorittene mine. Utrolig stilig vinkling!

    SvarSlett
  2. Det første er kanonbra. Flott komponert og utført.

    Av de øvrige har jeg mest sansen for det siste, både pga den påtrengende nærheten, og fordi det er fint komponert. Halen minner for øvrig om en grisehale ;o)

    SvarSlett
  3. Første og siste for meg også, Silje. Både nærhet og vinkling og det lave standpunktet. :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder :) Jeg likte også det første aller best :)

    SvarSlett
  5. Takk for kommentarer! Det første er nok også min egen favoritt :)

    SvarSlett
  6. Herlig serie. Det siste er helt herlig, det første er vakkert.

    SvarSlett
  7. Fantastiske bilder med første og siste som ekstra höydare:)

    SvarSlett